Zwroty i reklamacje

Zwroty

  1. Prawo odstąpienia: Klient ma 14 dni na odstąpienie od umowy bez konieczności podania przyczyny, zgodnie z obowiązującym prawem. Wyjątek stanowią produkty wykonane na indywidualne zamówienie, które nie podlegają zwrotowi.
  2. Procedura zwrotu: Aby dokonać zwrotu, należy wypełnić oświadczenie o odstąpieniu od umowy i odesłać produkt na adres sklepu wraz z dokumentem zakupu.
  3. Adres do zwrotu: Lusteria Bartłomiej Kozieł Żeromskiego 12 05-075 Warszawa tel. 737460465 sklep@lusteria.pl.

Reklamacje i zwroty prosimy zgłaszać na adres mailowy: sklep@lusteria.pl

 

Reklamacje z tytułu uszkodzenia towaru w transporcie

  1. Protokół szkody: Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze. W przypadku uszkodzenia należy spisać protokół szkody na stronie firmy kurierskiej w dniu doręczenia paczki oraz przesłać jego skan do naszego sklepu w ciągu 3 dni. Protokół ten jest niezbędny do uznania reklamacji.
  2. Protokół należy spisać w dniu doręczenia paczki!
  3. Jeśli kurier nie może zaczekać, zgłoś szkodę do firmy kurierskiej na stronie protokol.dpd.com.pl w dniu doręczenia paczki. SZKODA ZGŁOSZONA NASTĘPNEGO DNIA NIE PODLEGA REKLAMACJI!)
  4. Zwrot uszkodzonego towaru: Produkt należy zapakować w oryginalne opakowanie i poinformować sklep o konieczności odbioru przesyłki. Kurier zostanie zamówiony przez sklep. Zwracane lustro zapakuj bezpiecznie najlepiej w oryginalne opakowanie. Jeśli jest to drewniana skrzynia, użyj nowych zszywek, gwoździ czy wkrętów. 
  5.  Zadzwoń do nas (tel. 737460465), zamówimy kuriera, który przyjedzie po odbiór paczki.
  6. W przypadku uznanej reklamacji możesz:żądać wymiany towaru na nowy, taki sam jak zakupiony;
    • żądać naprawy wadliwego towaru;
    • żądać obniżenia ceny;
    • lub odstąpić od umowy – o ile wada jest istotna lub gdy nie jesteśmy w stanie odtworzyć zamówionego przez Ciebie towaru (np. w przypadku produktów z wyprzedaży).

Reklamacje gwarancyjne

  1. Okres gwarancji: Produkty zakupione w sklepie Lusteria.pl są objęte 2-letnią gwarancją na wady fabryczne. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z nieprawidłowego użytkowania produktu.
  2. Składanie reklamacji: Reklamacje można zgłaszać mailowo lub telefonicznie. W zgłoszeniu prosimy o podanie imienia, nazwiska, daty zakupu, opisu wady oraz preferowanego sposobu rozpatrzenia reklamacji (wymiana, naprawa, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy w przypadku poważnej wady).
  3. W przypadku gdy zakupiony towar jest wadliwy, możesz:
    • żądać wymiany towaru na nowy;
    • żądać naprawy wadliwego towaru;
    • żądać obniżenia ceny
    • lub odstąpić od umowy – o ile wada jest istotna.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

 

 

…………………………………..

Miejscowość, data

……………………………………

Imię i nazwisko konsumenta

……………………………………

……………………………………

Adres

Lusteria Bartłomiej Kozieł

Ul.Powstańców Śląskich 3/11

34-400 Nowy Targ

NIP: 735 272 01 39

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach

konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy kupna,

 

Imię i nazwisko:
Adres:
Adres e-mail:
Numer telefonu: 

Zamówienie numer:
Data zawarcia umowy:
Data odbioru towaru: 

Zwort pieniędzy proszę wykonać na konto:

Nr konta: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Właściciel konta: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

 

…………………………………………………

Podpis konsumenta