Zwroty
- Prawo odstąpienia: Klient ma 14 dni na odstąpienie od umowy bez konieczności podania przyczyny, zgodnie z obowiązującym prawem. Wyjątek stanowią produkty wykonane na indywidualne zamówienie, które nie podlegają zwrotowi.
- Procedura zwrotu: Aby dokonać zwrotu, należy wypełnić oświadczenie o odstąpieniu od umowy i odesłać produkt na adres sklepu wraz z dokumentem zakupu.
- Adres do zwrotu: Lusteria Bartłomiej Kozieł Żeromskiego 12 05-075 Warszawa tel. 737460465 sklep@lusteria.pl.
Reklamacje i zwroty prosimy zgłaszać na adres mailowy: sklep@lusteria.pl
Reklamacje z tytułu uszkodzenia towaru w transporcie
- Protokół szkody: Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze. W przypadku uszkodzenia należy spisać protokół szkody na stronie firmy kurierskiej w dniu doręczenia paczki oraz przesłać jego skan do naszego sklepu w ciągu 3 dni. Protokół ten jest niezbędny do uznania reklamacji.
- Protokół należy spisać w dniu doręczenia paczki!
- Jeśli kurier nie może zaczekać, zgłoś szkodę do firmy kurierskiej na stronie protokol.dpd.com.pl w dniu doręczenia paczki. SZKODA ZGŁOSZONA NASTĘPNEGO DNIA NIE PODLEGA REKLAMACJI!)
- Zwrot uszkodzonego towaru: Produkt należy zapakować w oryginalne opakowanie i poinformować sklep o konieczności odbioru przesyłki. Kurier zostanie zamówiony przez sklep. Zwracane lustro zapakuj bezpiecznie najlepiej w oryginalne opakowanie. Jeśli jest to drewniana skrzynia, użyj nowych zszywek, gwoździ czy wkrętów.
- Zadzwoń do nas (tel. 737460465), zamówimy kuriera, który przyjedzie po odbiór paczki.
- W przypadku uznanej reklamacji możesz:żądać wymiany towaru na nowy, taki sam jak zakupiony;
- żądać naprawy wadliwego towaru;
- żądać obniżenia ceny;
- lub odstąpić od umowy – o ile wada jest istotna lub gdy nie jesteśmy w stanie odtworzyć zamówionego przez Ciebie towaru (np. w przypadku produktów z wyprzedaży).
Reklamacje gwarancyjne
- Okres gwarancji: Produkty zakupione w sklepie Lusteria.pl są objęte 2-letnią gwarancją na wady fabryczne. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z nieprawidłowego użytkowania produktu.
- Składanie reklamacji: Reklamacje można zgłaszać mailowo lub telefonicznie. W zgłoszeniu prosimy o podanie imienia, nazwiska, daty zakupu, opisu wady oraz preferowanego sposobu rozpatrzenia reklamacji (wymiana, naprawa, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy w przypadku poważnej wady).
- W przypadku gdy zakupiony towar jest wadliwy, możesz:
- żądać wymiany towaru na nowy;
- żądać naprawy wadliwego towaru;
- żądać obniżenia ceny
- lub odstąpić od umowy – o ile wada jest istotna.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
…………………………………..
Miejscowość, data
……………………………………
Imię i nazwisko konsumenta
……………………………………
……………………………………
Adres
Lusteria Bartłomiej Kozieł
Ul.Powstańców Śląskich 3/11
34-400 Nowy Targ
NIP: 735 272 01 39
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy kupna,
Imię i nazwisko:
Adres:
Adres e-mail:
Numer telefonu:
Zamówienie numer:
Data zawarcia umowy:
Data odbioru towaru:
Zwort pieniędzy proszę wykonać na konto:
Nr konta: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Właściciel konta: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
…………………………………………………
Podpis konsumenta